منتديات قصة حب غرامية

نكت مضحة وجميلة 44469110

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات قصة حب غرامية

نكت مضحة وجميلة 44469110

منتديات قصة حب غرامية

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ,شامل,صور,افلام,جريمة,عالم البلوتوث،برامج مجانية ،تطوير مواقع

نكت مضحة وجميلة

sumar92
    sumar92
    رومانسى جديد
    رومانسى جديد

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 07/10/2010
    عدد المساهمات عدد المساهمات : 13
    العمر العمر : 44
    المزاج المزاج : نكت مضحة وجميلة 1410
    الجنس الجنس : نكت مضحة وجميلة T5260310
    الدولة الدولة : نكت مضحة وجميلة Ps10
    نقاط نقاط : 31
    السٌّمعَة السٌّمعَة : 0
    احترام قوانين المنتدى : نكت مضحة وجميلة 111010

نكت مضحة وجميلة Empty نكت مضحة وجميلة

مُساهمة من طرف sumar92 الثلاثاء 12 أكتوبر 2010, 10:13 pm

--------------------------------------------------------------------------------

نكت مضحكة
    احب ان اقدم لكم نكت مضحكة لكل واحد يريد المرح و الفرح نكت مضحة رائعة نكت 2009
    1
    واحد قال لابوه بابا عاوز اكمل دراستى برة قال و ايه المشكلة ،قول لامك تفرشك فى الحوش بس خد بالك لتبرد

2
    مرة اتنين اغبية كانوا ماشيين طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبة و قعد يجرى و بص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

3
    مرة واحدة حامل ابنها الصغير بيسالها ايه اللى فى بطنك ده يا ماما قالتله : ده اخوك يا حبيبى .....تانى يوم فى المدرسة المدرس ساله : انت عندك اخوات ؟ قاله : كان عندى واحد بس ماما اكلته

4
    مرة تلميذ بيسال الاستاذ بيقول له : هو ممكن يعاقب الانسان على حاجة معملهاش ؟ قاله له : لا طبعا ، ففرح التلميذ اوى و قاله له خلاص انا معملتش الواجب

5
    توام بيقول لاخوه التوام و هو متنرفزا : انت كنت فين ياعم امك حمتنى مرتين

6
    واحد متجوز و قاعد فى البيت و بيبص كتير فى عقد الزواج ، مراته قالت له: "بتبص فى عقد الزواج ليه يا حبيبى ؟ قالها " مش عارف يا حياتى الماذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين

7
    واحد نشر فى اعلانات مبوبة : مطلوب زوجة !!! تانى يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد : تاخد بتاعتى

8
    مرة اتنين متاخرين على المدرسة الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنية ضيعة منى و بدور عليها فمسك التانى و قاله وانت ايه اللى اخرك قال اصل انا اللى كنت دايس عليها

الوقت/التاريخ الآن هو السبت 27 أبريل 2024, 5:38 am